Nybegynnerkurs i hobbysnekring
Vilkår og betingelser
Det er viktig at du som kursdeltaker setter deg inn i mine vilkår og betingelser for deltakelse på kursene. Dette er for at gjennomføringen av kurs skal bli best mulig, og for å sørge for at dine forventninger bli møtt.
​
Påmelding:
-
Påmelding gjøres gjennom påmeldingsskjema under hvert kurs.
-
Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig informasjon ved påmelding.
-
Når påmelding er registrert, får du tilsendt bekreftelse, informasjon og faktura på e-post.
-
Påmeldingen er økonomisk bindende.
-
Dersom du ønsker å gi kurset i gave eller booke for større grupper, send en mail til post@urde.no med forespørsel.
Priser:
-
Den oppgitte prisen for varer, kurs og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader.
-
Alle kursavgifter inkluderer materialer, kurshåndbok og snacks og drikke.
Betaling:
-
Du vil motta en faktura på e-post i etterkant av påmelding. Fakturaer har 14 dagers betalingsfrist.
-
Faktura sendes manuelt, så den kommer innen et par dager.
Sikkerhet:​
-
Vi bruker noen maskinverktøy som kan være farlige. Vi gjennomfører derfor en opplæring av verktøyet, og du har selv ansvaret for å følge de retningslinjene som er gitt for å overholde sikkerheten.
-
Ved bruk av større verktøy, vil hørselsvern og vernebriller være nødvendig. Dette vil være tilgjengelig for alle på kurset.
Avbestilling og angrerett:
-
Ved avbestilling må e-post sendes til post@urde.no
-
Angrefristen begynner å løpe ved kjøp og varer i 14 dager.
-
Ved avbestilling mer enn tre uker (21 dager) før kursstart refunderes hele kursavgiften.
-
Ved avbestilling under tre uker (21 dager) før kurset, belastes 50% av kursavgiften.
-
Skjer avbestilling mindre enn en uke(7 dager) før kursstart, belastes hele kursavgiften.
-
Overnevnte gjelder uansett årsak for avbestilling.
-
Dersom du ønsker å bytte kursdato, send en mail til post@urde.no
-
Dersom kurset skulle bli avlyst eller flyttet av arrangør, får du tilbudet om refusjon av kursavgift eller ny kursplass.
​
Reklamasjon:
-
Dersom du ikke er fornøyd med kurset, har du rett til å reklamere. Dette må gjøres skriftlig til post@urde.no, innen rimelig tid etter kursdato, så finner vi en løsning.
​
Konfliktløsning:
-
Klager sendes inn på e-post til post@urde.no innen rimelig tid etter kursdato. Vi forsøker å finne en løsning oss imellom, men dersom dette ikke lykkes, kan kjøper ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig på telefon 23 400 600 eller www.forbrukertilsynet.no
​
​
Har du ellers noen spørsmål, send en mail til post@urde.no.​