top of page
uten navn-7_edited_edited.jpg

Vilkår og betingelser

Det er viktig at du som kursdeltaker setter deg inn i mine vilkår og betingelser for deltakelse på kursene. Dette er for at gjennomføringen av kurs skal bli best mulig, og for å sørge for at dine forventninger bli møtt. 

​

Påmelding:

  • Påmelding gjøres gjennom påmeldingsskjema under hvert kurs.

  • Du er selv ansvarlig for å oppgi riktig informasjon ved påmelding.

  • Når påmelding er registrert, får du tilsendt bekreftelse, informasjon og faktura på e-post.

  • Påmeldingen er økonomisk bindende.

  • Dersom du ønsker å gi kurset i gave eller booke for større grupper, send en mail til post@urde.no med forespørsel.

 

Priser:

  • Den oppgitte prisen for varer, kurs og tjenester er den totale prisen kjøper skal betale. Denne prisen inkluderer alle avgifter og tilleggskostnader.

  • Alle kursavgifter inkluderer materialer, kurshåndbok og snacks og drikke.

 

Betaling:

  • Du vil motta en faktura på e-post i etterkant av påmelding. Fakturaer har 14 dagers betalingsfrist.

  • Faktura sendes manuelt, så den kommer innen et par dager.

 

Sikkerhet:​

  • Vi bruker noen maskinverktøy som kan være farlige. Vi gjennomfører derfor en opplæring av verktøyet, og du har selv ansvaret for å følge de retningslinjene som er gitt for å overholde sikkerheten. 

  • Ved bruk av større verktøy, vil hørselsvern og vernebriller være nødvendig. Dette vil være tilgjengelig for alle på kurset.

 

Avbestilling og angrerett:

  • Ved avbestilling må e-post sendes til post@urde.no

  • Angrefristen begynner å løpe ved kjøp og varer i 14 dager.

  • Ved avbestilling mer enn tre uker (21 dager) før kursstart refunderes hele kursavgiften.

  • Ved avbestilling under tre uker (21 dager) før kurset, belastes 50% av kursavgiften.

  • Skjer avbestilling mindre enn en uke(7 dager) før kursstart, belastes hele kursavgiften.

  • Overnevnte gjelder uansett årsak for avbestilling.

  • Dersom du ønsker å bytte kursdato, send en mail til post@urde.no

  • Dersom kurset skulle bli avlyst eller flyttet av arrangør, får du tilbudet om refusjon av kursavgift eller ny kursplass. 

​

Reklamasjon:

  • Dersom du ikke er fornøyd med kurset, har du rett til å reklamere. Dette må gjøres skriftlig til post@urde.no, innen rimelig tid etter kursdato, så finner vi en løsning. 

​

Konfliktløsning:

  • Klager sendes inn på e-post til post@urde.no innen rimelig tid etter kursdato. Vi forsøker å finne en løsning oss imellom, men dersom dette ikke lykkes, kan kjøper ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no

​

​

Har du ellers noen spørsmål, send en mail til post@urde.no.​

Adresse

Telefonnr

E-post

  • Instagram

Instagram

bottom of page